کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

فایل نمونه:

معرفی کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

اولیویا تلفورد در کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی، شما را به یک زندگی سرشار از آرامش و نظم دعوت می‌کند. در این کتاب پرفروش یاد می‌گیرید که چگونه آشفتگی‌های ذهنی خود را از بین ببرید و بهره‌وری بهتری از زمان خود داشته باشید.
درباره کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

آیا تا به حال به خاطر حجم بالای بهم‌ریختگی‌های خانه و زندگی‌تان، استرس و خستگی بیش از حد را تجربه کرده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید که وسایل اضافی زیادی دارید و وقت آن است که خودتان را از شر تمامی آن‌ها خلاص کنید اما دقیقاً نمی‌دانید که از کجا و چگونه باید شروع کنید؟

حقیقت این است که هرج‌ومرج می‌تواند بر تمام ابعاد زندگی‌تان تاثیر بگذارد و تنها به بی‌نظمی‌های عادی و اسباب و اثاثیه زیاد محدود نمی‌شود. فکرش را بکنید که سینک آشپزخانه‌تان پر از لیوان‌ها و ظروف نشسته و کثیف است، وسایل غیرضروری در انباری‌تان فضای زیادی را اشغال کرده‌اند، یا هدایا و یادگاری‌هایی که سال‌ها آن‌ها را نگه داشته‌اید، پشت کمد یا داخل کشوهایتان به زور چپانده شده‌اند. در چنین وضعیتی قطعاً آرامش ذهنی شما مخدوش می‌شود و نمی‌توانید نظم و زیبایی و هارمونی لازم را مشاهده کنید.

حتی ممکن است برای مدت کوتاهی خودتان را به بی‌خیالی بزنید و همه این به‌هم‌ریختگی‌ها را نادیده بگیرید اما درنهایت باز هم احساساتی نظیر استرس و خجالت به سراغتان می‌آید.

پس اگر می‌خواهید سبک‌زندگی‌ و افکارتان را تغییر دهید و فضایی خالی و پرآرامش برای خودتان به وجود بیاورید تا خلاقیت‌ها و استعدادهایتان شکوفا شوند، کتاب هنر زندگی مینیمالیستی (The Art of Minimalism) در این مسیر همراهی‌تان خواهد کرد و راهکارهای سودمندی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

اولیویا تلفورد اصول مینیمالیسم را به شما آموزش می‌دهد. پس وقت آن است که تمیزکردن و مرتب‌کردن خانه را تنها به معنای دور ریختن وسایل در نظر نگیرید، بلکه باید طرز سازماندهی صحیح و آگاهانه را بیاموزید تا زندگی‌تان سرشار از شادی و رفاه و فراوانی شود.
نکوداشت‌های کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی

  • کتاب هنر زندگی مینیمالیستی اولیویا تلفورد یک درس ارزشمند درباره بازبینی مجدد زندگی‌تان به شما می‌دهد. (دنیل والتر، نویسنده کتاب قدرت انضباط شخصی)
  • این کتاب بسیار باور نکردنی است و به شما نشان می‌دهد زندگی با داشتن چیزهای کمتر چقدر ارزشمند است. این کتاب را به همه توصیه می‌کنم. (بلا جین، نویسنده)
  • پس از خواندن این کتاب احساس داشتن سازمان‌دهی، استرس کمتر و بهره‌وری بیشتری خواهید کرد. (جودی دایر، نویسنده کتاب موهبت همدلی)
    کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید هنر مینیمالیسم را یاد بگیرید و سر و سامانی به افکار و زندگی خود بدهید، کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی انتخابی شایسته و مفید برایتان است.
اولیویا تلفورد را بیشتر بشناسیم

ازجمله نویسندگانی که به گسترش سبک زندگی مینیمال کمک بسیاری کرده است،‌ اولیویا تلفورد (Olivia Telford) نام دارد. این نویسنده دانمارکی به خاطر زندگی سختی که داشت و محیط آشفته‌ای که در آن متولد شد و رشد کرد،‌ همواره تلاش می‌کرد تا محیط اطرافش را کنترل کند و مراقبت از روح خود را جدی بگیرد.

او با نوشتن این اثر،‌ نشان داد که راز شاد زیستن در دارایی‌های زیاد نیست و در بسیاری از موارد، شلوغ بودن زندگی،‌ جلوی رسیدن به خواسته‌ها را می‌گیرد! از دیگر آثار تلفورد می‌توان به کتاب «درمان شناختی رفتاری به زبان ساده» اشاره کرد.
در بخشی از کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی می‌شنویم

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه چیز فوراً به ما داده می‌شود. ما غذاهای خود را در مایکروویو درست می‌کنیم یا به جای پخت غذا در خانه از رستوران فست فودهایی مانند همبرگر می‌گیریم، به جای ورزش کردن لیپوساکشن می‌کنیم، به جای صرفه‌جویی در هزینه‌، همه چیز را به‌صورت اعتباری خریداری می‌کنیم و این لیست بی‌پایان است. جامعه امروزی، ما را برای گرفتن و رفتن آموزش داده است بنابراین ما حوصله نداریم که برای چیزهایی که واقعاً می‌خواهیم تلاش کنیم. ما به مدرسه می‌رویم و در آن‌جا به ما می‌گویند روی انتخاب مسیر مناسب شغلی تمرکز کنید، اما تمرکز بر انتخاب شخصیت مناسب چه می‌شود؟

امروزه به‌ندرت می‌توان ویژگی‌هایی مانند پشتکار، اراده و توجه به جزئیات را در یک شخص یافت. ما چه در خانه و چه در محل کار، فکر می‌کنیم که می‌توانیم کمترین کارها را انجام دهیم اما درعین‌حال انتظار داریم که به نتایج عظیمی برسیم. متأسفم که شما را ناامید می‌کنم اما زندگی به این شکل پیش نمی‌رود. شما باید به چیزهای کمی که دارید وفادار باشید و معنی وفادار بودن به چیزهایی که دارید این است که حتی زمانی که مشغول کاری هستید که از آن متنفر هستید، تمام تلاش خود را برای به پیش بردن کارها انجام دهید و با این شیوه خود را در مسیر موفقیت قرار خواهید داد.

مشخصات کتاب صوتی
کتاب صوتی هنر زندگی مینیمالیستی
نویسنده: اولیویا تلفورد
مترجم: امیر نظری انامق، نسیم سیدی اصل
گوینده: سپیده مالمیر
ناشر چاپی: انتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی: موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور
سال انتشار: ۱۴۰۱
فرمت کتاب: MP3
مدت: ۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

خرید و دانلود قانونی از:

کتابراه

طاقچه

نوار

فیدیبو