مؤسسه فرهنگی «کتاب‌یاران» از همه ناشران و مؤسسات فرهنگی که تمایل دارند کتاب‌هایشان به عنوان منبع برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی این مؤسسه قرار گیرد، دعوت به همکاری می‌کند.

«کتاب‌یاران» خود را ملزم به رعایت حق کپی رایت کتاب‌ها و حفظ حقوق ناشران می‌داند و فقط کتاب‌هایی را به عنوان منبع مسابقات کتابخوانی، تولید کتاب صوتی و سایر برنامه‌های خود قرار می‌دهد که یا طبق قانون حقوق مؤلفان و مصنفان حق رایت آنها به پایان رسیده باشد و یا اجازه ناشر کتاب اخذ شده باشد.

زمینه‌های همکاری با ناشران:

با توجه به نحوه برگزاری مسابقه کتابخوانی که منبع مسابقه فقط بخشی از کتاب و به صورت رایگان است و مخاطب به خرید و مطالعه کامل کتاب ترغیب می شود بخشی از متن کتاب (حداکثر ۲۰ درصد حجم کل کتاب) از سوی ناشر در اختیار «کتاب‌یاران» قرار می گیرد و شرکت کنندگان به منبع مسابقه دسترسی رایگان خواهند داشت.
طراحی سوالات مسابقه، زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری، جوایز نقدی، پشتیبانی کاربران و همه امور اجرایی برگزاری مسابقه بر عهده «کتاب‌یاران» است.
«کتاب‌یاران» در هر مسابقه چند نسخه از کتاب منبع را از ناشر خریداری و به عنوان جایزه به شرکت کنندگان اهدا می‌کند. نحوه تعیین برنده، نحوه قرعه‌کشی و هزینه ارسال کتاب بر عهده «کتاب‌یاران» است.
به منظور ترغیب شرکت کنندگان به خرید کتاب «کتاب‌یاران» لینک خرید نسخه چاپی و الکترونیکی و صوتی کتاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در صورت تمایل به همکاری می‌توانید مشخصات کتاب‌های پیشنهادی خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید. در قسمت موضوع بنویسید: مسابقات کتابخوانی

در حال بارگیری

«مؤسسه کتاب‌یاران» افتخار دارد با بهره‌گیری از گویندگان و دوبلورهای حرفه‌ای و سرشناس و نظارت افراد متخصص و مسلط به محتوای کتاب‌ها با بهترین کیفیت ممکن (از نظر هنری، فنی و محتوایی) کتاب صوتی تولید نماید.
برای توضیحات بیشتر و نحوه همکاری با ناشران اینجا را کلیک کنید.

یکی از برنامه‌های مؤسسه «کتاب‌یاران» برگزاری جلسات نقد کتاب در موضوعات و حوزه‌های مختلف با حضور نویسندگان، ناشران و کارشناسان خبره است.
در صورت تمایل به همکاری می‌توانید مشخصات کتاب‌های پیشنهادی خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید. در قسمت موضوع بنویسید: جلسات نقد کتاب

در حال بارگیری

یکی دیگر از برنامه‌های مؤسسه «کتاب‌یاران» برگزاری پویش‌ها و جلسات کتابخوانی جمعی به صورت حضوری و اینترنتی است. این جلسات به دو صورت برگزار می‌شود:
۱- جلسات کتابخوانی جمعی با حضور هنرمندان و چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری: در هر جلسه بخشی از یک کتاب توسط یک یا چند چهره شاخص (سلبریتی) خوانده می‌شود و حاضران کتاب را می‌شنوند. در واقع این جلسات اجرای زنده کتاب صوتی محسوب می‌شود.

۲- پویش‌ها و جلسات کتابخوانی در موضوعات مختلف: در هر پویش چند کتاب در یک موضوع مشخص تعیین و یک بازه زمانی مشخص برای مطالعه کتاب‌ها تعیین می‌شود. برای هر هفته مقرری تعیین می‌شود و شرکت کنندگان هر هفته متن یک کتاب مقرری آن هفته را مطالعه می‌کنند. هر هفته یک جلسه حضوری یا آنلاین با حضور اعضا و با مدیریت تسهیلگر و سرگروه پویش برگزار و درباره محتوای کتاب بحث و تبادل نظر می‌شود.

در صورتی که تمایل دارید کتاب‌های شما موضوع برگزاری این جلسات باشد پیشنهادات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید. در قسمت موضوع بنویسید: جلسات کتابخوانی

در حال بارگیری

همه حقوق این سایت برای مؤسسه فرهنگی هنری «کتاب‌یاران فناور» محفوظ است.