مدارس، کتابخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسساتی که تمایل به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه دانش آموزان، معلمان، اعضا، کارکنان و یا حتی مشتریان خود دارند می‌توانند از امکانات سامانه ما استفاده کنند. ما با کمترین هزینه آماده برگزاری مسابقات کتابخوانی اختصاصی برای مدارس و مؤسسات هستیم.

علاوه بر مسابقات کتاب‌خوانی مستمر و عمومی که هر ماه توسط «کتاب‌یاران» برگزار می‌شود. ما آمادگی داریم که با استفاده از بسترهای فنی خود و تجربیاتی که در زمینه برگزار مسابقات کتابخوانی در چند سال اخیر اندوخته‌ایم مسابقات کتابخوانی ویژه مدارس، مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار نماییم.

همه مراحل برگزاری مسابقه شامل آماده‌سازی متن کتاب منبع مسابقه، طراحی سؤالات، بستر فنی برگزاری مسابقه کتابخوانی (سایت یا اپلیکیشن یا تلگرام)، پشتیبانی کاربران و… توسط کتاب‌یاران و با هزینه‌ای بسیار اندک انجام می‌شود.

مدارس و مؤسساتی که تمایل به برگزاری مسابقه کتابخوانی حضوری (غیراینترنتی) دارند هم می‌توانند برگزاری مسابقاتشان را به ما بسپارند.

برگزاری مسابقات کتابخوانی اینترنتی اختصاصی به دو روش امکان‌پذیر است:

شرکت در مسابقات عمومی در حال برگزاری

در این روش مخاطبان شما در یکی از مسابقات عمومی که ماهانه توسط ما برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و فقط کافی است کد اختصاصی مربوط به مدرسه یا مؤسسه شما را وارد کنند. بعد از اتمام زمان مسابقه ما اطلاعات و امتیازات مخاطبان شما را در اختیارتان قرار می‌دهیم و شما به افراد منتخب جوایزی اهدا می‌کنید. این روش برای شما کاملا رایگان است و فقط هزینه جوایز را باید پرداخت نمایید. مزیت دیگر این روش این است که مخاطبان شما در قرعه‌کشی که ما بین همه شرکت کنندگان برگزار می‌کنیم شرکت داده می‌شوند و شانس برنده شدن دارند.

برگزاری مسابقات اختصاصی صرفا برای مخاطبان شما

در این روش یک مسابقه کاملا اختصاصی برای شما فعال می‌شود و فقط مخاطبان شما امکان شرکت در مسابقه را دارند. مزیت این روش این است که کتاب مسابقه توسط شما انتخاب می‌شود و مسابقه فقط در بین مخاطبان شما برگزار می‌گردد.

برای برگزاری مسابقه کتابخوانی اختصاصی با ما تماس بگیرید.

همه حقوق این سایت برای مؤسسه فرهنگی هنری «کتاب‌یاران فناور» محفوظ است.